Trött på livet i en sandlåda..

Alla hundägare vet nog vad jag menar, sand, sand och åter sant!
Och damsugning och skurning var eviga dag!

Börjat med Medicinsk grundkurs denna vecka,de värsta jag varit med om tror jag..
Somnade på nolltid när jag kom hem idag, efter en LÅNG dag med sjukt mycket info som ska in..
Men nu är det bara torsdag kvar sen ett (vad jag tycker) välförtjänt påsklov :) och efter det är det praktik i 1 månad å sen bara 3 och en halv vecka kvar, såå vips är det sommarlov i massa veckor...

Blommans (Marias)  födelsedag idag, grattis ängeln!

Lovad Andreas innan han åkte till jobbet idag att jag skulle göra americanska pannkakor tills hand kom hem, Jag ångrar mig. Men självklart ska han få det :)

Ska ställa mig och börja steka nu, jag vet det är toksent men jag börjar ett imorgon och när A jobbar är det såhärsent vi får umgås..

Hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0