Julen är förbi...

December kom och gick och det känns som att jag missat denna månad. Det har jobbats och pluggats och gåtts om varandra hela tiden och jag och A har knappt setts mer än en puss och hejdå..Att äntligen kommit igång och börjat jobbakänns fantastiskt och jag hoppas verkligen att det blir massor av mer med det. A är ju färdig och diplomerad sommelier ´nu och det är slut på pluggadet vilket känns super. Julpynt och sånt tjaffs som jag egetligen älskar har endast bestått av stjärnor i fönstrena, me det har inte gjort så mycket då vi fått en lagom dos av allt endå:) Julfiradet började redan 4:e advent då farmor ställde till med kalas och bjöd allihopa hem till Maria på lilla julafton med god mat och en mysig eftermiddag. Därefter kom självaste julafton, direkt när vi vaknat packade vi bilen och åkte ut till Essvik ´för julaftonsmys, Kasper fick bada då det endast är farmor och farfar som har badkar och vi käkade gott och myste med julklappar och Kalle Anka. Mot eftermiddagen drog vi oss in mot stan och hem till Eriksson för fortsatt ätade och tokmys med resten av familjen.. Underbart! Mycket julklappar blev det för både Kasper och oss Bästa Bästa Bästa julklappen fick vi av mamma och pappa. Den 5 maj åker vi allihopa till Mallorca och det skall blisåååå underbart, Pappsen skall firas och vi ska bara ha det helt fantastiskt. Jag längtar! Kasper tackar så hemst mycket för alla fina klappar han fått och så även vi!!! Nu ska jag mysa med Bruce tills Andreas kommer hem! Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0