Nattar mig själv nu...

Vi har haft en riktigt mysig dag hemma. jag har känt mig seg och haft huvudvärk och planen att åka till Birsta kändes som ett dunderstort projekt då säkert hela stan var där idag:p
Det är så roligt att bara sitta och titta på Kasper nu, han kutar omkring och lever rövare och är en riktig pajas, babblar gör han också konstant:) På eftermiddagen verkade han lite småtrött så jag gjorde som jag vet att Andreas och Kasper brukar göra och tog ut täcket i soffan och slog på Cars och oj va mysigt vi hade och somnade till gjorde vi bägge två :)
Lagade till en riktigt lyckad risotto till middag med kantareller och västerbottenost, mumsfillebabba.
Nu ligger jag i sängen klar för att sova, renbäddat men kallt då jag glömde täcket på vädring. Tur jag har Bruce som gärna ligger nära för det är många timmar innan Andreas kommer hem.
Kaspers kappsäck är packad då han imorgon får mysa hela dagen hos mormor och morfar då jag jobbar hela långa dagen och Andreas måste plugga ett par timmar..

Näe nu sova och ladda inför morgondagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0