Vad händer?

Kasper som alltid sovit så bra och alltid i sin egen säng har senaste veckan tokvänt och sover kasst. Vaknar och vill äta runt ett sov att få att somna om och vaknar bara nån timma senare och vägrar nåt annat än att få sova med oss. Inatt var det samma visa förutom att han kl 04:30 var redo att kliva upp?! Att kliva upp den tiden finNs inte i min värld. Jag är trött idag och less idag!
Liten har just somnat och jag gör honom sällskap, skiter fullständigt i diskberg sandhögar och översvämmade tvättkorgar.
Gaah


Kommentarer
Postat av: /Mylla

fler tänder på G? Av mina andra vänner med barn i samma ålders FB-statusar så är det oftast det...

2011-12-02 @ 17:21:24
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0