Fredagsmys...

Ja så var det fredag, igen. Veckorna går otroligt snabbt och man hinner knappt blinka så har det gått en vecka till. Jag är inte super förtjust i helger med tanke på min käras arbetstider, jag tycker inte om att vara själv och på fredagar och lördagar försvinner han till jobbet runt ett på dagen och är tillbaka runt fem på natten å då är ju lixom dagen efter halvt förstörd Men men det är som det är! Haft en seg dag med bus och mys inne. Klev upp imorse helt inställd på att gå ut direkt med då kom spöregnet och sedan gick dagen i raket fart och vi tog oss inte ut på våran dagliga prommis förens det var mörkt. Lilleman tränar på sin gång teknik dagarna igenom och han hanterar nu säkert 15 steg om han är riktigt fokuserad:) lillgrisem! Han har också hittat sitt nya favvoställe, han sitter gärna och länge i en av de nedersta lådorna i hallbyrån och plockar ur saker ur den. Och hur han tar sig dit är genom att klättra, han tar sig upp på det mesta och klarar galant av att klättra upp på soffbordet. Idag bör inbjudningarna kommit i lådorna till de som är bjudna på Kaspers 1 ETT års kalas, helt otroligt att det nästa söndag är ETT år sedan han plågade mig så..:) Kalaset kommer vi ha på Invito då vi inte har plats för de cirka 40 personerna som är bjudna;)
Nu ska jag titta på 90210 och äta årets andra lussekatt, den första åkte i tidigare idag!
Ha en mysig fredagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0