Snoriga nosar och spöregn!

Tappade det här med bloggandet ett tag tror jag. Nya tag!
Tiden rinner iväg och Kasper är nu ett år och lite till dessutom, sjukt sjukt sjukt! Kalaset plus en enkel namngivningscermoni hölls i vinkällaren på Invito, hur lyckat som helst måste jag säga. Kort har jag inga då jag glömde kameran men mamma och pappa har så det kommer nog nåt framöver. Börjat jobba lite lätt har jag gjort också, fantastiskt och till veckan kör det igån rejält med jobb var eviga dag. Andreas är i Sthlm idag och jag hoppas att det var sista gången i detta ärende EXAMENS dag idag. Är grymt stolt över honom som pallat att plugga, jobba,vara pappa och ha en gnatig, tjatig och fnatig sambo på samma gång;) Well done hjärtat!

Kasper vaknade med två fontäner från näsan imorse så dagen har hållt ett lugnt tempo, prommis med Nina och en snabbvisit på dollar som avslutades med en enormt flådig fika på city Gross cafe, haha. Nu sover sonen och jag har städat undan lite kraft och tänt upp alla ljus. Skall börja med middags bestyren strax för maten ska såklart stå på bordet när Andreas kommer hem efter en hård dag..

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Elin

Blogga på nu syster!

2011-11-30 @ 18:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0