Bebisbus och inget annat..

Dagen har gått fort, för fort. När vi vaknade i morse va jag extremtrött när vi vaknade. Klev upp och busade med pluppis samtidigt som jag hällde i mig kaffe och borocca x2, kände mig piggare men dormade av när K sov sin formiddagsnap. Min energibank är inte som den ska, rosenrot ska inhandlas imorgon. Läste runt 13 snåret att Boom hade kört igång sin rea efter branden, men A har möte kl 14 på onsdagar så det var bara att glömma. Hörde senare att det hade varit sjuk rea och sjukt mkt folk, 1 timme & 40 minuters kö. Hoppas det finns nåt kvar imorgon. Klockan 17 idag skulle vi iväg på massa bus med andra småttisar i samma ålder som Kasper, självklart så fort vi ska iväg på nåt passar lilleman på att sova extra extra länge så vi blev lite sena. Det är första gången K träffar så många små samtidigt, han var liite blyg och höll en hand på mig första kvarten men sen släppte det och han härjade som alla det andra, kul att se & jag hoppas att vi gör om det snart igen. Hade tänkt att få lite ordning här hemma idag, men tiden bara rann iväg och det enda jag gjort är att rensa en byrålåda, alltid nåt. Imorgon är ingenting inplanerat förutom en sväng på boom. Ska försöka fixa lite höstpys på ballis tror jag.
Nu är jag så trött och jag hoppas Andreas snart kommer hem.

Inte mycket bilder idag då jag glömde kameran, hoppas på att få lite kort från kvällen på annat håll.
Tog en fin bild på prinsen imorse, han ser så stor ut att jag blir alldeles knäpp, min lilla lillfis som snart springer fram..

Sov gott så hörs vi!

Natti.


Kommentarer
Postat av: Sis

Vad kul att du bloggar så mkt! :) Jag hörde åxå att boomrean varit galen, kanske svänger förbi o kollar sen. Jag är också sjukt orkeslös och trött, kanske är det gi eller hösttrötthet. Köpte iallafall järntabletter igår som jag ska köra en kur med i 2 månader. Vad vad önskar sig Kasper av moster och morbror? Puss

2011-10-06 @ 12:50:52
Postat av: i min lilla lilla värld

Kul att få träffa en massa andra i samma ålder ju =)

2011-10-06 @ 21:47:43
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0