Soffpotatis

Äntliiigen har jag slagit ner arslet i soffan! Dagen började Inge vidare, Kasper vaknade i vanlig ordning kring åtta snåret och var piggare än piggast, själv fick jag knappt upp ögonen och huvudet kändes som en enda stor explosion, men jag tog mig upp tillslut och slog igång kaffet och började med frukost till lilleman. Någon nerv eller liknande måste ha legat i kläm eller nåt för jag var yr & vid 10 gick jag och la mig igen. Det är dessa dagar man uppskattar att Andreas jobbar kvällar och är hemma dagtid. Två timmar senare väcktes jag och klev upp till färdig frukost/lunch! Nästan som man kan tro att Andreas läst här på bloggen ;) det gjorde iallafall susen. Gjorde ett ryck här hemma, allt tack vare att jag tog bort sängkjolen för tvättning och såg hur sjutton det såg ut under sängen, men nu är det rent & prydligt. Nina ringde alldeles precis lägligt och fråga om vi ville komma på middag, och det ville vi såklart:) så eftermiddag och kväll blev mys och tv hos dom och skjutsad hem blev vi av världens bästa mormor och morfar, tack för att ni är det underbaraste i världen och alltid ställer upp på Allt! Väl hemma insåg jag att vi bor mitt i en brottsplats och fortsatte där jag avslutat innan jag åkte. Nu är allt klart, bara dammsugning kvar till imorgon eftersom det finns nån löjlig regel om att man inte får göra sånt efter 22. Ingen plan ännu för morgondagen men det dyker nog upp något. Ska dricka en kopp kaffe nu och snart är väl A hemma också.

Fick förövrigt hem vår första tradera vinst idag, extremnöjd måste jag säga!

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0