Tandvärk och underbart väder.

Andreas har haft fruktansvärda problem med en tand som spökat, i lördags var han tvungen att gå av tidigt från jobbet pga av värk. Han sov inte natten mot söndag och inte en blund natten mot idag, stackarn höll på bryta ihop idag i väntan på att få komma på en akuttid. Väl hemma kl 16 deckade han och har endast varit upp ca 20 minuter för att äta middag. Det har varit helt fanstastiskt väder här idag och jag kände att jag behövde komma ut och få lite ljus och energi. Det finns inte mycket som är så underbart som en höstprommenad,två timmar var vi ute och jag fick rensa huvudet ordetligt. Ska försöka att gå denna sväng så ofta jag kan, helst varje dag då jag har gott om tid som jag faktiskt kan spendera utomhus. Idag gick jag efter "bergskanten" upp till norraberget. Det är faktiskt barnvagnsvänligt i princip hela vägen upp och utsikten över sundsvall är fantastisk en sådan dag då solen lyser och hamnen ligger alldleles spegelblank.. Tyvärr såg jag när jag kommit hem att det måste varit ett litet tummavtryck eller liknande på linsen då endel bilder blev lite suddiga :( Har man vuxit ur sina egna brillor får man låna morsans när det krisar ;) Tyvärr blev denna bild över hamnen extremsuddig, men man kan ändå skymta hur fint det är Imorgon är det tisdag och löning. Denna dag passar dollarstore på att öppna här i stan, jag ska inte dit då det säkert kommer vara kaos där. Tar en sväng en annan dag, grymt med gångavsdtånd dit:) Nu ska jag ta och släcka ner och krypa ner och göra Andreas sällskap, det är bara jag vaken, till och med Bruce har svikit mig ikväll.. Andreas åker till Stockholm imorgon igen, 04.55 går tåget.. Omänsklig tid och jag kommer förmodligen inte komma ihåg hejdåpussen imorgon heller.. :p Imorgon måste jag göra inbjudningar till Kaspers 1 års kalas, viktigt viktigt!!! Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Eleni

Underbara Haga! Jag saknar det jätte mycket. Men man får helt enkelt vänja sig vid att bo på "fel sida" av stan nu! :)

2011-10-26 @ 20:16:38
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0