Släpp taget för fan!

Vilken dag, vilken kväll. Det tar på krafterna som jag verkligen inte har att underhålla en liten spillevink och vara dålig själv. Trodde jag skulle svimma när vi konkade oss ut med Bruce och var tvungen att gå in på coop & köpa en cola för huvudetsnurrade. Jag tokfryser om vart annat och jag har så ONT överallt. Kasper är som ett överladdat batteri som vanligt och vägrade äta kvälls välling och vägrade sova, två timmar höll jag på innan han stängde sina underbara blå, då var mitt tålamod långt i botten. Älskling kom hem och gjorde varma mackor åt mig, och nu har jag bäddat ner mig och han ser transformers, hoppas hoppas hoppas jag vaknar pigg imorgon!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0