Slutet på nåt gammalt och starten på nåt nytt!

Hade en fantastisk kväll igår, sista kvällen på året spenderades hemma i bydalen med mammas helt fantastiska mat. Det märks att DDT varit generations byte här i området då det var helt enormt mycket smällare. Kasper vaknade rund 21:30 då slla barnfamiljer runt omkring började fyra av alla smällare
och raketer, han somnade om först runt halv tolv. Vid tolvslaget gjorde vi oss Klar med skumpa och thailampor men Bruce var livrädd och vägrade att gå ut så jag stannade inne med honom. Kasper har sovit sin första natt "borta". Han sov I mormor och morfars säng inatt och jag sov så gott och vaknade 11:38 imorse, fantastiskt skönt och välbehövt' ikväll har vi firat nyår med våra lära vänner, grym kväll med gudomlig mat. Bilder kommer inifrån pga att jag har dem på den riktiga kameran. 5 rätter med underbara viner hemma hos Andre, vi gjorde en tidig kväll då mamma och pappa hade Kasper och de jobbar imorgon, men det känns bara skönt då vi kommer vara pigga imorgon och tänker åka pulka med Kasper! Grabbarna snarkar omkring mig nu och jag tänker också släcka ner.
Nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0