Rosenrot + vår = Lycka

Började äta rosenrot igen för ca 2 veckor sedan, kan bara säga vilken skillnad! Fungerar verkligen super på mig, kanske ljusare tider och kärlek har lite med saken att göra men det är verkligen att rekomendera!

Skola hela långa dagen idag,förmiddagen handlade om missbruk och hur barn blir påverkad av detta, såg på "when a man loves a women" hela förmiddagen, grät stora delar av hela filmen.
Eftermiddagen handlade om kvinnomisshandel, fruktansvärd information och statistik. Skulle vilja anmäla mig som volontär till kvinnojouren, känns som en meningsfull sysselsättning!

Imorgon är jag ledig, pappa utlovade kanonväder så jag ska följa med A ut till Löran och sitta i solen medans han har möte.

Nu ska vi se marley and me, tycker det verkar vara en mysig film:)

Jag tar med kameran imorgon och knäpper lite fina kort på fiskelägret :)



sitter just nu mitt emot mig vid bordet:)             
1) Bruce, just nu på andra sidan bordet:) 2) Love, helt inne i sitt spelande.
3) underbara, älskade tulpaner

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0