Våren är äntligen påväg!!

Startar ny blogg eftersom att jag glömmer bort lösnorden till de andra hela tiden!
Jag har sagt de förr å nu säger jag det igen, jag SKA börja blogga ohit och denna gången ska det fungera!

Mycket som händer hela tiden, men skolan tar de mesta av min tid. Inlämningar hit och dit vareviga vecka, men de är roligt som tusan :)

Vi har fått vattenskada, i vår köpta lägenhet, och vipps var det inte lika roligt och lätt längre. Så nu väntar utflyttning, allt vi kämpat med och renoverat måste rivas ut och göras på nytt, men som tur är fixar hantverkare detta på föreningens bekostnad :) Så snart har vi allt nytt och fräsht, till och med badrummet som ska göras nytt, det tackar vi för!

Fredag idag, var helt hundra på att de var torsdag när jag vaknade imorse så jag blev glatt överraskad, jag och Bruce ska ha en mysig hemmakväll då Andreasjobbar, vi ska käka hemgjord pastasallad med pesto och hembakt foccatia, hade önskat ett glas rött till, men är torrt på den fronten så jag öppnar nog en flaska mosserat som stått å tryckt sen nyår!
Måste börja med maten nu så jag hinner till Let´s Dans ;)

Ha en trevlig kväll allihopa!
Återkommer med läges info under morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0