Cosy friday...

Idag har vi körtnfullt julbord på jobbet hela dagen, sjukt va lättjobbat det är och va folk är på bra humör.. Har haft en riktigt rolig dag och känner att jag skulle kunna jobba hur många dagar till trots 6 dagars denna vecka + söndag. Imorgon ska jag i allafall ägna hela hela hela dagen åt min allra allra viktigaste lilla ägodel, Kasper.
Det har verkligen gått över förväntan denna vecka, lillemannen har ju varit väldigt mammig av sig men det har inte visats någonting denna vecka. Han och Pappa P har haft riktig mysvecka och de dagar Andreas behövt åka på jobbet eller plugga har K varit med mormor och Moffa eller Faster Erica och även det går ju kanon, I eftermiddag var Erica och Anton här med honom och när jag kom hem sov den lilla plutten:)

Tusen tack alla som hjälper oss denna nu, ni är så otroligt underbara!

Vi åkte till Birsta med M&P ikväll för handling då vår bil har tagit semester och fortfarande har sommaroutfiten på sig och vi kom hem ganska precis till läggdax. Soffmys och ett glAs rött har resterande av denna kväll bestått då jag är extremt less på allt vad mat heter och jag vill inte ens tänka på det.
Nu ska jag krypa till kojs och ladda för en dag fylld med bus imorgon, hoppas på att få mysa med smulis och joline.

Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Eleni

Men fy vad hemskt! Vilken tur att ni inte fick lyktstolpen på er! Vilka oväder det kan bli nu mera. Hoppas de vill lugna sig och komma lite snö istället så vi kan få en fin vinter och mindre stormig, haha! :)



Det är verkligen trist vara ensam på helgerna! Det är ju den tiden man vill ha till att mysa tillsammans hela familjen. Vad jobbar din kille med eftersom han är borta varje helg?! Kram på er! :)

2011-12-10 @ 07:56:49
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0