Då var vi igång..

Hemma och på plats i sängen. Är inne på min 3 arbetsdag av 6, på lördag är jag ledig och på söndag jobbar jag + 6 dagar framåt, pjooo jag är inte van längre:) idag drog jag mitt första 11h pass på säkert 1 år ån3 månader, det känns i benen men fy va kul det är! Fick en Kasper abstinens på em idag så Andreas fick traska förbi jobbet så jag fick pussa på honom eftersom han skulle sova när jag kom hem igen, endast träffat honom ca en timma imorse. Förmodligen är det värre för mig än för honom:)

Imorgon em Ska jag försöka ta tag i det här med julklappar, har ångest över att jag inte köpt en endaste. Men först SOVA...


Kommentarer
Postat av: Big sis

Du gör det bra!! Jag är hemma idag med förkylning. Trist! Har också julklappsångest, vad vill du ha? Puss

2011-12-07 @ 11:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0