Mysdag med mitt älskade lilla troll..

Jag och Kasper har bakat idag, nästan hela dagen. Saker och ting tar längre tid när man har en liten busunge:) Saffransbutterkaka har vi bakat och Saffransbullar och mjuk och seg pepparkakssmörkola, mumsmums! Lillem somnade som en stock och jag dammsög och torkade golven(mjöl blandat med sand). Det är verkligen inte det mest underbara vädret som hundägare. Halv nio slängde jag mig i soffan med middag, tittar på en dålig komedi och funderar på att kojja snart, imorgon jobbar jag och 6 dagar framåt, ledig lördag och jobbar 6 dagar till och så lär det fortsätta har inte vågat titta på schemat längre än två veckor framåt!

Är det nån som vill ha receptet på denna fantastiska butterkaka så hojjta, sjukt god fyllning!

Ha en mysig andra advent mina kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0