Snart så..

Ja äntligen börjar kl närma sig tid för att Andreas ska komma hem. Han har varit i Sthlm idag igen. Vi har ägnat dagen åt i princip inget annat än en låång skön promenad imorse. Kasper som överraskade i lördags hemma hos mamma och pappa med att bara ställa sig upp och gå tränar nu konstant på att få till detta riktigt:) roligt att se för han håller på och fixar och trixar och tycker att det är skitkul för han skrattar för varje steg han tar och även åt att han ramlar, haha gullpojken våran.
Jag har lovat A mysfika och tv titt när han kommer, och jag har gjort sjukt gott fika kan jag meddela.
Ikvälll kommer mamma hem från sin shoppingresa och väskorna var tydligen knökfull och mer därtill, tror hon ska få ett litet besök imorgon på dagen, för jag vill se vad hon gjort för klipp:)
Har inte mycket av intresse att skriva så jag ger upp för idag..

Tackotack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0