En härlig höst torsdag.

Igår började jag käka rosenrot extra stark med svartpeppartjofräs boost, inbillning kanske men jag tyckte redan igår att jag kände mig piggare. Andreas är ju mitt inne i sitt sista pluggrejs och har tokpluggat vid varje tillfälle som funnits denna vecka, detta har även lett till att jag och Kasper får roa oss 24-7, vilket inte alltid är så enkelt, jag är totalt knäck idag, haha! Energi i mängder har den lilla korven och bus och hyss bör vara hans namn. Igår iallafall var det så härligt väder så vi klädde på oss och gick en riktigt lång och härlig höstprommis, till äppelparken för gungning till norra, mot sjukhuset och sedan hem. Sommar i all ära, men Gud va skönt det är att kunna ta på sig en tjock tröja och en stor halsduk och kunna traska i rask takt utan att svettas ihjäl. Idag fredag blev det fredagsmys med lunch på stan med Sandra, Sandra, Maria och Joline också vi då, mycket mysigt! Kasper sover väldigt lite på dagarna nu mera och har allt som allt kanske sovit 20-30 min idag, trött liten herre ikväll vid läggdax. Igårkväll började jag med att natta honom när han ligger själv i sin säng, igår gick det siså och tog kanske 20 minuter längre än vanligt att natta men idag var det välling sen sov han, vet inte om det kanske beror på att han var helt slut ikväll.
Ligger i soffan nu och tittar på Irene Huss, snart slut och då ska jag sova på en gång.

Hörs imorgon!

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0