Nåt är fel...

På blogg.se app, fungerar typ aldrig för mig?! Aja..
Här hemma händer det mycket, i lördags gjorde jag ett ryck efter jag varit på en snabbkaffe hemma hos mams och papps och flyttade våra stora byråer ut i hallen så vi har plats för att sätta in garderober..Kaos blir det fort när man för för sig att göra sådant när man har en liten grabb på 11 månader som gärna hjälper till med allt och gärna klättrar på allt & kära sambon jobbar trött var jag när jag äntligen slängde mig i soffan och åt middag vid sisådär 22:30. I söndags vart det en sväng på hundutställning, Kasper tittade storögt på alla vovvar och busades lite med farmor farfar och faster. Efteråt åkte vi på en fika hemma i bydalen och sen hem och somna som klubbade oxar, kl 16..
Idag har Andreas varit duktig och pluggat i princip hela dagen, det närmar sig slutet på utbildningen och jag tror han kommer fixa det galant. Jag och Kasper har busat på eget håll mest hela dagen. När Liten somnat lagade À mat och jag drog fram färgpytsen, vit bör världen vara, det kommer bli så fint.
Sent är det nu och jag ligger i sängen omringad av mina fina killar, jag är svimmfärdigt trött men hur sömnen blir i natt är helt upp till månen, den är full.

...Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0