Skön morgon!

Trots att Kasper vaknade 7:30 imorse och att jag var lika död som en, ja döing så har vi haft en underbar morgon. Efter en stor men snabb kopp kaffe åkte kläderna på och vi gick ut på vår vanliga prommisrunda. Höst vädret visade sig från sin bästa sida och jag hade grym musik i lurarna. Bruce har sprungit lös större delen och vi gjorde ett stopp för lekparksbus. Hemma igen, Kasper sussar jag är nyduschad och sitter i soffan och äter min frukost, underbart! Andreas är ledig idag, men plugg står på schemat efter en lunch på stan tillsammans. Sushi blir dagen middag vare sig À vill det eller inte! Ska fortsätta njuta av tystnaden och lugnet innan dagen kör igång på riktigt..
Hejhopp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0